joi, 26 august 2010

Mi-e dor pe buze



Mi-e dor de buze dulci

Şi de(-un)fapt

De-o crâncenă privire

De pe raft

 

Mi-e dor de locul 23

Din calendar

De-o vorbă decupată

Stângaci, şi dată-n dar

 

Mi-e dor de personaje

Şi de teme

De-o îmbrăţişare topită

Doar de vreme.

 

Mi-e dor de liniştea

Din buzunar

De adierea de pe buze

Stropită amar.

Un comentariu:

  1. replica:

    de dor şi de doare
    crâncen
    să ne primim înapoi de la zei
    îmbrăţişarea cu tot cu detalii

    de dor şi de doare
    tot
    mă las pe buzele tale
    ca pe ultimul raft de raţiune

    de dor şi de doare
    o să număr de la doi până la trei
    tot ce ai decupat din mine
    ca fericirea

    de dor şi de doare
    să-mi rămâi mai bine
    să nu ni se schimbe
    vremea şi teama

    pentru că doar
    de dor şi de doare
    putem să ne lăsăm buzele
    în linişte unul spre celălalt

    RăspundețiȘtergere