joi, 29 iulie 2010

Duet



 


  

Chiar nu mai contează unde işi ţine mâinile

Mirosul său pe buze mi se aşează

Ascut durerea de parcă mi-e dor să te înţeleg

Conjug un verb şi iţi ascult iubirea

Dar, numai noi

Căzuţi printre probleme de tifon

Spune-mi mai bine că mă iubeşti

Să-ţi văd doar mâinile, nu unde eşti.

Întinde-te spre ceaţa mea de mentă

Dementă sunt că încă te iubesc

Poate îmi cer iertare din decolteul literei

Şi de-ai silabisi nu te-aş ierta

Poate am învăţat să nu mă doară pasul tău

Ochi vii staţi zid şi nu-l lăsaţi să treacă

Chiar dacă noi, ca două asonanţe

Vom reusi sa fim doar în trecut

De aceea, te rog întoarce-mă

Întroarce-te gând bun pe buze dimineaţa

Şi crede-mă, chiar nu va mai conta unde-ţi vei ţine mâinile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu