marți, 10 mai 2011

Cu şoaptă


Aici şi azi, te-aştept

să-mi uzi timpanele

Cu-o şoaptă de iubire

să m-adulmeci!


Înger de lumină

ridicat la iubirea-mi

prin raiul cu flori,

Ador un noi!


Şi mâine să fii tu

Acel liman verde,

ce-mi încântă inima

prin dorul... inuman!


Pe nori - valuri de fum

și scări de argint

Cu sufletul candid respir

Dându-mi memoria cu mir!


Nu Rai, nu dogme, nu supliciu

Da azi, da mâine şi deliciu

Înger căzut din doruri

vrut-ai a distruge amorul!


Fantome şi zâne şi diavoli

și zmei şi zei am refăcut

dintr-o tărână albă... ştearsă

Pentru tine, Aleasă!


Stai Dulce pe pleoapele mele

respiră povestea şi stele

pune inimii noastre,

Ce speră!


Când soarele pe tavă-ţi aduc

și luna pe pernă-ţi pun

Când inimii tale din strune eu cânt

Tu dă-mi ce-i al tău printr-un gând!


Te iubesc spus suav pe-o frunză-de-vânt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu