vineri, 29 aprilie 2011

Simplitate



Iar ai aşteptat

Ştii şi tu şi ce... şi cum

Mai scrie gândit

Nimicuri!

Scrie rece,

Cât poţi de rece!

Nimic mai dulce sau mai sec:

Zâmbesc

Cu toate că nu trăieşti dulce,

Nimicul e rece,

Viaţa trece

Simplu gândit!

Un comentariu:

  1. Ultim prim sarut !
    Inca visez cu ochii larg deschisi la un vechi castel,
    Ma agit precum suspin, dupa gandul tau fin,
    Fara asteptare suspin din greu si moale,
    Nu e seara grea, e o asteptare.

    Sup pasii mei grabiti, pietrisul curge
    Incing sentimente si mai putine trairi,
    La tiganci ma simt vestit,
    Doar ele in himere ma-mbata.

    Putin cate putin din vanilie sorbesc,
    Din viata ma frig de cer:
    Clipe cu mine la tine,
    Despre mine si tine!

    Respir adanc cand lungesc ochii ...
    Scarpin amintiri,
    Tu stii prea putin din mine,
    Ai sa inalti idei catre cer
    Steluta mea cazatoare cu un ultim prim sarut!

    Imi place sa spun, te iubesc, dar nu pot sa iubesc.
    Intersectia vietii pentru mine este cum este si la tine , "Sertarul meu"!
    Putini ne vor intelege, multi au sa ne intepe,
    Da' degeaba, nu mai pot eu pentru un pacat ...

    Paul Bonea

    RăspundețiȘtergere